Félelem és reszketés a József Attila utcában....
2019. november 21. írta: Dzsingisz/phd

Félelem és reszketés a József Attila utcában....

Ugye milyen sokat jelent egy hangzatos cím? 

Szóval nincs félelem és reszketés, cserében egy huszáros vágással rátérek mai mondanivalómra:

Kedves Mindenki, Valaki és az is aki nem!

Meglepődtem, hogy a szaknap említésénél senki nem hiányolta a szakmai programokat, úgy látom az étel elég meggyőző erővel bír magában is. Ennek persze örülök, mert a régi mondás is úgy mondja: gondolkodom, tehát eszem. Nem? Biztos? Tényleg: gondolkodom, tehát vagyok. Ha eszem, leszem.

Étkezés nélkül nincs élet, ahogy könyvtárak nélkül sincs tudományos munka. Hogy ne járjak úgy Mikulás napján Szegeden, ahogy a mellékelt ábra mutatja bizony az elmúlt időszakot anyaggyűjtéssel töltöttem meg. Nagyjából két tucatnyi jobbnál-jobb könyvet, cikket és tanulmányt szedtem össze. Mindig hittem benne, hogy számomra a modern technika csúcsa a fagyasztott pizza marad, de el kell ismerni azt is, hogy haladni kell a korral. Szóval e kincsek egy részét felleltem elektronikus formában az interneten is, de a másik feléért bizony könyvtárba kellett menni. Így ma hat igen vaskos (számomra) szórakoztató irodalommal tértem hajlékomba.

Tehát kedves jövendőbeli sors és tettestársaim a doktori iskolai létben ne feledjétek: könyvtár nélkül nincs semmi. Ahogy könyvtárosok nélkül sem, mindig tiszteltem és tisztelni fogom a munkájukat, ahogy ezúton fejezem ki köszönetem is nekik: köszönöm, hogy vannak!

Legyetek jók ha tudtok!

A bejegyzés trackback címe:

https://rega-sztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr115319234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása