A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.
Az immár harmadik alkalommal megrendezett konferenciánkon nagy súlyt fektetünk a nemzetközi jelenlét erősítésére is, így örömmel jelentjük be, hogy elfogadta felkérésünket a plenáris előadásra Prof. Dr. Greg Richards (Tilburg School of Social and Behavioral Sciences, Department of Leisure Studies), a kreatív turizmus nemzetközi kiemelt kutatója és legelismertebb szakértője.
A konferencia időpontja: 2020. április 3.
Helye: PTE - KTK, Pécs, Rákóczi út 80, 7622
Tervezett szekciók
Magyar nyelvű szekciók:
1. Közösségek és hálózatok a turizmusban
2. Fogyasztói magatartásváltozások – önállóság,
felelősség, trendek
3. Kreatív turizmus
4. Sport, szabadidő fókusz a turizmusmarketingben
5. Új célcsoportok igényeinek feltárása, a célcsoportok
elérése – generációk, szcénák
6. Felelős turizmus, reziliencia, a turisztikai teherbíró
képesség kérdései
7. Bor- és gasztroturizmus, a helyi termékek
Angol nyelvű szekció:
8. Key drivers of competitiveness in the tourism industry
(jelentkezési számtól függően az angol nyelvű szekciót
alszekciókra bontjuk)
Határidők:
Jelentkezés absztrakttal: 2020. január 15.
Tanulmány elküldése: 2020. február 14.
Lektori vélemény: 2020. február 28.
Végső tanulmány beküldése: 2020. március 13.
Jelentkezés és további információk a turizmusmarketing2020@ktk.pte.hu e-mail címen.